HBO   |   Maximaal €5009   |   Schaal 10   |   Regulier   |   Vast   |   36 uur | Solliciteer (t/m 1-9-2023)

“Gebruik deze vakantieperiode eens om na te denken wat je écht wil! Een andere omgeving met écht leuke collega’s?Lijkt deze baan je iets? Solliciteer of kom eens koffie drinken dan kunnen we het er samen over hebben!”
Tini Smits, manager afdeling Strategie en Beleid Ruimtelijk Domein

“Een veelzijdige baan waarbij jouw mening ertoe doet. Buitengebied, centrumontwikkeling, bedrijventerreinen, het speelveld is veelzijdig, de lijnen zijn kort en je krijgt een grote mate van verantwoordelijkheid”
Medewerker Team Ruimtelijk Beleid

Beleidsmedewerker Ruimtelijke ontwikkeling

HR21; Medewerker beleidsuitvoering III - 36 uren per week 

De beleidsmedewerker Ruimtelijke ontwikkeling is werkzaam binnen het team Ruimtelijke Beleid. Binnen dit team liggen de volgende taakvelden: ruimtelijke ordening, transitie landelijk gebied, erfgoed, duurzaamheid, economische zaken, recreatie en toerisme. Het team bestaat uit vijftien enthousiaste medewerkers die zich bezighouden met de meest uiteenlopende onderwerpen. Binnen het team Ruimtelijke Beleid ben je verantwoordelijk voor diverse ruimtelijke projecten, soms naar aanleiding van particuliere verzoeken en soms herzieningen van ruimtelijke plannen. Wij zijn op zoek naar een beleidsmedewerker Ruimtelijke ontwikkeling.

In deze functie werk je dus binnen het team Ruimtelijk Beleid, dat samen met het team Projecten en het team Veiligheid, Vergunningen en Handhaving de afdeling Strategie en Beleid Ruimtelijk Domein vormt.

Wat ga je doen?

Als beleidsmedewerker Ruimtelijke ontwikkeling binnen het team Ruimtelijk Beleid heb je de volgende taken:

  • Verstrekken van informatie op het gebied van ruimtelijke ordening aan inwoners en bedrijven en het helder uitdragen van het gemeentelijk beleid;
  • Adviseren van het management en bestuur in brede zin over ontwikkeling in de fysieke leefomgeving, ruimtelijke plannen en andere ruimtelijke procedures;
  • Verrichten van werkzaamheden binnen planologische procedures, inclusief het verzorgen van de administratief-juridische begeleiding van bestemmingsplannen/ wijziging Omgevingsplan;
  • Begeleiden van de wijzigings- en afwijkingsprocedures op grond van de Wro en straks de Omgevingswet inclusief de juridische procedures;
  • Naar aanleiding van een verzoek, advies voorleggen aan het college en/of gemeenteraad op het gebied van de fysieke leefomgeving;
  • Organiseren van en deelnemen aan in- en externe overlegverbanden met diverse externe partijen als ingenieursbureaus, architectenbureaus, aannemers, waterschappen, rijks- en provinciale overheden, regionale samenwerkingsverbanden, bedrijven, burgers en andere partijen met als doel om gezamenlijk tot een goed plan te komen;
  • Bijdragen aan de totstandkoming van anterieure overeenkomsten.

Wat verwachten wij van je?

  • HBO werk- en denkniveau, relevante opleiding op het gebied van ruimtelijke ordening of planologie of een juridische opleiding met relevante RO-ervaring;
  • Resultaat-, klant- en samenwerkingsgericht;
  • Zelfstandig en flexibel;
  • Sterke communicatieve vaardigheden zijn gewenst.

Wat bieden wij?

  • Deze functie Medewerker beleidsuitvoering III, is ingedeeld conform in functieschaal 10 met een bruto maandsalaris van maximaal € 5009,- (per peildatum 1 januari 2023).
  • Ontwikkelmogelijkheden om je te ontwikkelen op je inhoudelijk werk en als collega.
  • We starten met een contract van 1 jaar en bij wederzijdse tevredenheid is er uitzicht op een vast contract.
  • Zelfontwikkeling vinden we belangrijk dus zijn er mogelijkheden voor cursussen en opleidingen om jouw werk optimaal uit te voeren en te groeien als professional.
  • Een individueel keuzebudget van 17,47% van je salaris dat je kunt besteden aan diverse zaken, zoals extra verlofdagen of een fiets. Of je laat het uitbetalen.

Benieuwd naar je toekomstige werkplek? Bekijk hier de vlog(externe link).

Reageer direct

Ben jij onze nieuwe medewerker Ruimtelijke ordening? Solliciteer via www.werkeninzuidoostbrabant.nl. Vanwege de vakantieperiode hanteren we een extra lange reactietermijn, reageren kan dus tot en met 1 september en de eerste gesprekken vinden plaats op vrijdagochtend 8 september.

Wil je meer informatie?

Heb je vragen over de inhoud van de vacature neem dan contact op met Tini Smits, manager Ruimtelijk Domein, tel. 040-2241530. E -mail: t.smits@heeze-leende.nl. Heb je vragen over de procedure, neem dan contact op met HR-loket, tel. 040 – 208 3737, bereikbaar van 9.00 uur tot 12.00 uur of via hrloket@a2samenwerking.nl

Let op: terugkoppeling op jouw sollicitatie kan in de spamfolder van je mailbox terechtkomen.

Competenties

  • Flexibiliteit
  • Zelfstandigheid
  • Klantgerichtheid
  • Mondelinge communicatie
  • Samenwerken
  • Schriftelijke communicatie
  • Resultaatgericht

Contact 

Contactpersoon sollicitatie

HR Loket 
hrloket@a2samenwerking.nl

Contactpersoon vacature

Tini Smits
t.smits@heeze-leende.nl