Afspraak maken
Door de maatregelen rondom het coronavirus werken we alleen op afspraak.
Let op: Dit geldt ook voor de producten die normaal zonder afspraak afgehaald kunnen worden, zoals een paspoort, identiteitskaart of rijbewijs. Bij het aanvragen maken we direct een afspraak met u wanneer u het product op kunt halen. U kunt dus niet meer zonder afspraak binnenlopen.
Voor de producten hieronder kunt u een afspraak maken met Team Burgerzaken. Wij werken op afspraak om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Een voordeel is bijvoorbeeld dat u meteen aan de beurt bent.
Kies hieronder uw product en maak als u dat wilt digitaal een afspraak met de gemeente. U kunt tot drie weken in de toekomst een afspraak maken.
Kunt u uw product niet vinden of weet u niet precies hoe het wordt genoemd? Alle informatie rondom onze gemeentelijke producten en diensten vindt u in onze zoekfunctie of de Onderwerpen A-Z. Komt u er verder niet uit? Neem contact op met Team Burgerzaken via 040 224 1400!
- Identiteitskaart
- Rijbewijs
- Verhuizing doorgeven
- Verhuizen naar buitenland
- Verklaring omtrent het gedrag (VOG)
- Uittreksel persoonsgegevens BRP
- Bewijs van Nederlanderschap
- Handtekening legaliseren
- Geboorteaangifte
- Overlijden, aangifte
- Afschrift (uittreksel) burgerlijke stand
- Kind erkennen ná de geboorte
- Kind erkennen vóór de geboorte
- Omgevingsvergunning
- Omgevingsvergunning strijdig gebruik
- Bestemmingsplan aanpassen