Gevolgen dienstverlening  door coronavirus

Door het coronavirus (COVID-19) werken de meeste medewerkers thuis. Dat kan gevolgen hebben voor onze dienstverlening.

Verkouden, hoesten of koorts? Verzet dan uw afspraak. Misschien kunt u het ook online regelen?

Verder vragen we om niet dringende afspraken vanaf 1 juni in te plannen.

Voor uw en onze gezondheid: doe een bezoek aan het gemeentehuis in uw eentje. Heeft u begeleiding nodig? Zorg voor de afstand van 1,5 meter.

Samen beschermen we de mensen om ons heen!

Sluit venster

Afspraak maken

Door de maatregelen rondom het coronavirus werken we alleen op afspraak. Het is niet mogelijk om digitaal een afspraak te maken. Wilt u een afspraak maken? Bel ons dan op 040- 224 1400. Alleen voor urgente gevallen maken we een afspraak. Alles wat kan wachten tot 19 mei, nemen we dan in behandeling.

De afspraken voor burgerzaken producten, die tot nu toe gemaakt zijn, gaan gewoon door. Mocht dat veranderen, dan laten we u dit weten. Onze excuses voor het ongemak, maar wij hopen op uw begrip.

Let op: Dit geldt ook voor de producten die normaal zonder afspraak afgehaald kunnen worden, zoals een paspoort, identiteitskaart of rijbewijs. Bij het aanvragen maken we direct een afspraak met u wanneer u het product op kunt halen. U kunt dus niet meer zonder afspraak binnenlopen. 


Voor de producten hieronder kunt u een afspraak maken met Team Burgerzaken. Wij werken op afspraak om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Een voordeel is bijvoorbeeld dat u meteen aan de beurt bent.

Kies hieronder uw product en maak als u dat wilt digitaal een afspraak met de gemeente. U kunt tot drie weken in de toekomst een afspraak maken.

Kunt u uw product niet vinden of weet u niet precies hoe het wordt genoemd? Alle informatie rondom onze gemeentelijke producten en diensten vindt u in onze zoekfunctie of de Onderwerpen A-Z. Komt u er verder niet uit? Neem contact op met Team Burgerzaken via 040 224 1400!

Pagina opties