In verband met het coronavirus zijn er een aantal wijzigingen in onze dienstverlening

Voor u en onze veiligheid volgen ook wij de RIVM-richtlijnen op in de strijd tegen corona. Dit doen we door persoonlijk contact op het gemeentehuis zo veel mogelijk te beperken. Er gelden daarom aangepaste openingstijden. Alleen afspraken die noodzakelijk zijn, gaan door en er is geen vrije inloop. U kunt alleen telefonisch een afspraak maken via 040-224 1400. 

Mondkapje

Als u op afspraak het gemeentehuis bezoekt, moet u een mondkapje dragen.

Online regelen

Misschien kunt u uw vraag ook online regelen en is een afspraak niet nodig. Ga via de homepage bijvoorbeeld naar ‘Verhuizen’ of ‘Paspoort, ID of Rijbewijs aanvragen’. Of typ wat u zoekt in het zoekveld en kijk op de informatiepagina of u dit online kunt regelen. 

Sluit venster

Afspraak maken

Door de maatregelen rondom het coronavirus werken we alleen op afspraak. Het is niet mogelijk om digitaal een afspraak te maken. Wilt u een afspraak maken? Bel ons dan op 040- 224 1400. 

Let op: Dit geldt ook voor de producten die normaal zonder afspraak afgehaald kunnen worden, zoals een paspoort, identiteitskaart of rijbewijs. Bij het aanvragen maken we direct een afspraak met u wanneer u het product op kunt halen. U kunt dus niet meer zonder afspraak binnenlopen. 


Voor de producten hieronder kunt u een afspraak maken met Team Burgerzaken. Wij werken op afspraak om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Een voordeel is bijvoorbeeld dat u meteen aan de beurt bent.

Kies hieronder uw product en maak als u dat wilt digitaal een afspraak met de gemeente. U kunt tot drie weken in de toekomst een afspraak maken.

Kunt u uw product niet vinden of weet u niet precies hoe het wordt genoemd? Alle informatie rondom onze gemeentelijke producten en diensten vindt u in onze zoekfunctie of de Onderwerpen A-Z. Komt u er verder niet uit? Neem contact op met Team Burgerzaken via 040 224 1400!

Pagina opties